5 leggyakoribb hiba, amit kisvállalkozások elkövetnek a weboldalkészítés során(3 perc olvasási idő)

Tartalomjegyzék

Ezt a cikket azért írom, hogy reális képet adjak arról, milyen gyakori hibákba szoktak belefutni a kisvállalkozások, amikor saját weboldalt készítenek. Ha te is épp a weboldal-projekten gondolkodsz, olvass tovább, és elkerülheted ezeket a buktatókat!

Túlzsúfolt tartalom, avagy „Mindent IS ráteszünk”

Gyakori, hogy minden létező információt rá akarnak pakolni az oldalra. Az eredmény? Egy zavaros, túlzsúfolt honlap, ahol a látogatók elvesznek a rengeteg tartalom között. Ez olyan, mintha egy étterem étlapján minden létező ételt felkínálnál – a vendégek csak összezavarodnak, és végül nem tudnak dönteni. A megoldás? Csak a legfontosabb információkra koncentrálj, és hagyd, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. A kevesebb néha több!

Elavult dizájn – az online világ Trabantja

Sokan próbálják költséghatékonyan megoldani a weboldal dizájnját, de ha az oldalad úgy néz ki, mintha még a 2000-es években készült volna, az nem fog jól mutatni. Az elavult dizájn egyértelmű üzenetet küld: nem figyelsz az újításokra. Ez a látogatóid szemében azt jelenti, hogy a vállalkozásod is elavult lehet. Egy friss, letisztult megjelenés viszont azt sugallja, hogy lépést tartasz a trendekkel, és komolyan veszed az online megjelenést. Ne félj befektetni a frissítésbe!

SEO? Minek az?

A keresőoptimalizálás (SEO) gyakran háttérbe szorul, pedig alapvető fontosságú, hogy a weboldalad megtalálható legyen a keresőkben. Gondolj csak bele: lehet bármilyen szép az oldalad, ha senki nem talál rá. A SEO az, ami miatt a Google is felfigyel az oldaladra, és az emberek is megtalálnak. A kulcsszavak, meta leírások, és a képek optimalizálása nem rakétatudomány, de nélkülözhetetlenek, hogy az oldalad előrébb kerüljön a találati listákon.

Lassú betöltés – a türelem online gyilkosa

A weboldal sebessége mindent eldönthet. Egy lassan betöltődő oldal olyan, mint egy késő vonat – senki sem akar rá várni. Ha a látogatók túl sokáig várnak, gyorsan visszalépnek, és másik oldalt keresnek. Optimalizáld a képeket, válassz gyors tárhelyet, és figyelj oda az oldal sebességére. Egy gyors oldal nemcsak a látogatóknak kedvez, hanem a Google is előnyben részesíti a találati listákon. Ne hagyd, hogy a lassú betöltési idő miatt veszíts látogatókat!

Hiányzó hívás a cselekvésre – „Mit tegyek most?”

Hihetetlen, de sok weboldal egyszerűen nem mondja meg a látogatóknak, mit is vár el tőlük. Egy jól elhelyezett „Kérj ajánlatot!”, „Vásárolj most!” vagy „Iratkozz fel!” gomb csodákra képes. Az emberek nem szeretnek találgatni – ha egyértelmű utasításokat kapnak, sokkal könnyebben cselekednek. Ez olyan, mint egy jó étterem: ha az étlap tiszta és érthető, mindenki tudja, mit rendeljen.

A legfontosabb: Tanulj mások hibáiból!

A weboldalkészítés egy nagy lépés, de ha elkerülöd ezeket a hibákat, sokkal könnyebben elérheted a céljaidat. Egy profi weboldal nem költség, hanem befektetés – hosszú távon megtérül, és segít abban, hogy a vállalkozásod sikeresebb legyen. Ha elakadnál, vagy tanácsra lenne szükséged, keress bátran! Segítek, hogy az oldalad valóban azt a benyomást keltse, amit szeretnél, és minden látogatóból potenciális ügyfelet varázsoljon! 😊 Kérj díjmentes konzultációt!

Hírlevél

Tetszett a cikk?

Szeretnél az újakról értesítést kapni emailben?

Körülbelül 2 hetente jelenik meg új, hasznos blogbejegyzésem.  Iratkozz fel és és emailben küldöm, ha hasonló cikket írok!

Hírlevél
Ugye elsőként akarsz értesülni az új blogbejegyzésekről?
Hasonló bejegyzések
Ügyfeleim véleményei
Facebook
Visszaesett a forgalmad?

Most nem érdemes leállni a marketinggel, mert a dolgok rendeződése után az fog a legjobban rajtolni, aki folyamatosan résen van!

 

Pszt, van itt valami!

Villámkonzultáció

Foglalj egy 15 perces díjmentes telefonos villámkonzultációt!

Nyugi, akkor hívlak, amikor neked alkalmas.

Mikor hívhatlak?
(többet is bejelölhetsz)